Mange bedrifter bruker ulike verktøy for hver fase i kundereisen. Dette fører ofte til uoversiktlige data og team som jobber i siloer.
Resultatet? Det blir vanskelig å se hva som faktisk fungerer og ta smarte beslutninger for å drive veksten din videre.
Med HubSpot får du en alt-i-ett-løsning som samler verktøyene, teamene og dataene dine på ett sted – slik at du kan fokusere på å vokse din bedrift.
Brukervennlig system som gjør det lett å komme i gang
Spar tid og ressurser med automatisering
Ett system som kobler sammen markedsføring, salg og kundeservice
Når vi jobber med å få kontroll på hvilke marked og salgsaktivitet som faktisk gir resultater. Hvis brukeropplevelsen er vanskelig eller klønete, gjør det at det er vanskelig å få implementert nye systemer og man får ikke implementert gode løsninger. Dette gir dårlig data, og det er vanskelig å regne ut ROI for markedsføring og salgsaktivitetene.
HubSpot tilbyr flere prisplaner, tilpasset ulike behov og størrelser på virksomheter:
Gratisversjon: Grunnleggende CRM-funksjoner som kontaktadministrasjon, e-postsporing og møteplanlegging.
Starter: Fra $20 per måned, inkluderer funksjoner som e-postautomatisering og grunnleggende markedsføringsverktøy.
Professional: Fra $450 per måned, med avanserte funksjoner som salgs- og markedsføringsautomatisering, rapportering og kundeserviceverktøy.
Enterprise: Fra $1 200 per måned, rettet mot store organisasjoner med avanserte behov som tilpassede objekter, prediktiv lead scoring og avansert analyse.